When you see my face. Hope it gives you hell

2 timmars sömn, sweet. Smärtan from hell... Det är jobbigt och ha ont och att man ska behöva få gå och vänta på svaret.. Hade en fruktansvärt hemsk mardröm inatt också, eller jag insåg nog att jag verkligen tycker illa om en viss person.. Tänker absolut inte höra av mig något mer, det är inte okej och hålla på sådär..

Idag ska jag försöka plugga och sen mysa ner mig i soffan och kika på massa filmer. Ingen fest den här helgen alltså.











Det finns en sak som jag verkligen vill ha till den 10:e Juni, kommer jag få den här saken? Tveksamt.. Men den betyder ändå ganska mycket.. Återstår att se.




Since you've been gone my worlds been dark and grey
You reminded me of brighter days

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback