Jag siktar mot toppen!

Just nu ligger jag i hårdträning och om jag ska vara ärlig så är det ganska "gött", har ett mål att nå och jag ska fan klara det :) Den här veckan har jag bara hunnit med 3 springpass, men å andra sidan körde jag ju igång i onsdags. Men i eftermiddag/ikväll blir det sista springpasset för den här veckan och sen tar jag helg. Har bara mig själv att tänka på just nu också, ibland känns det skittrist och ibland ganska gött. Har lunchat med pappa hela veckan och han är otroligt klok. "Du behöver inte anpassa dig elle bry dig om folk som skiter i dig fullständigt, du är värd så mycket mer. Du ställer alltid upp för alla, men sjunk aldrig till deras nivå"

Nej jag skulle aldrig sjunka till den nivån, eftersom jag hatar att göra folk ledsna.. Men jag kan vara tuff, jävligt tuff!






Morgondagen kommer bli kanoners ;)


You should know better by now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback