Ett hjärta av sten (igen)

Igår kom jag fram till att det inte kommer bli någon mer fest här hemma i lägenheten, fy farao vad det var jobbigt och städa. Diskade över 25 glas, bytte sängkläder och dammsög och skurade. Nej tack, ingen mer fest här :) Vaknade klockan 05:00 imorse och det gick inte och somna om heller, så det var bara att gå upp och ta tag i tvätten. Idag kommer det pluggas en hel del och efter det ska jag få snosa på en söt prins :) Ikväll blir det en springtur med Andreas, jag kommer inte överleva det! Konditionen lär ju ligga på minus just nu. Förr tränade man 2 fotbollspass om dagen ungefär och nu tar man en promenad lite då och då.. haha jaja vi får se hur det går :)










Dagens tips:
Folk som är oärliga och bara ljuger för dig, säg upp kontakten med dem och hör aldrig mer av dig! Lite så jobbar jag nuförtiden, insåg det i söndags :) Har de något att säga, så är det upp till dem att höra av sig. Så det är bara att vänta...


Det kallas tvivel, det där som stör
Det kallas för en klump i magen och ett konstigt humör
och jag ser hur du tänker på nåt

hur du längtar dig bort

som en fågel i bur

En obehaglig distans

en konstig känsla nånstans

Det känns tomt - eller hur?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback