What goes around, comes around.

I förra inlägget skrev jag ju att jag hade höga förväntningar. Det ska man verkligen inte ha, för oftast brukar allt skita sig. Och ja, påskafton blev inte som jag hade tänkt mig. Jag var alldeles för kinkig och trött. Jag brukar alltid gå runt med ett leende, det har jag gjort de senaste månaderna iaf. Men men. Gör om, gör rätt.
Idag tänkte jag ta tag i mitt liv, plugga och städa men givetvis så ringde mamma och lockade med mat. Så det kanske blir en tur till Säffle.




Va' en man kan vara härlig,
och så plötsligt så besvärlig,
ärligt sagt förfärlig, ja ni vet.
Lite prassel följs av trassel,
snick och snack och tissel tassel,
och det är trist man längtar
att få va' i ensamhet.

Tänk dej att ha en man i byrån,
i en ask bland andra grejor.
När som helst du får lust
så plockar du fram din ask.
Tänk dej att ha en man i byrån,
i en ask bland andra grejor.
När som helst du får lust
så plockar du fram din ask.

Känner du dej ensam syster,
lite kelsjuk eller dyster
har du alltid asken att ta till.
Sen har du kul tills det blir tråkigt
blir det obekvämt och bråkigt
stoppar du bara ner din ask i lådan när du vill



Summa summarum:
Gör om, gör rätt.
Ha aldrig höga förväntningar.
Red ut allt med en gång. Inga konstigheter.



Kommentarer
Postat av: angelica

fin blogg :)

allt bra?:)

Postat av: Maria

som du säger, oftast när man har höga förväntningar skiter det sig, men inte alltid. Skärstorsdagen var grymt rolig.;) Men vad kan man förvänta sig när man umgås med fina vänner?

Påsk började bäst tycker jag.:P Ha det bra vännen!

2010-04-05 @ 13:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback