Missing You

Idag har det varit en riktigt pissdag rent ut sagt. Dagen började med att jag kom ut till bilen och märkte att jag hade fått parkeringsböter på 1000 kr. Kul att någon tar sitt jobb på allvar iaf! Efter den här roliga händelsen var det bara att dra på pokerfacet och dra till skolan. Har jag sagt hur mycket jag tycker om min nya kurs? Jag verkligen hatar den. Det är liksom inte kul och gå till skolan och sitta där som ett j*vla frågetecken varje gång. Varje dag frågar jag mig själv om jag verkligen är dum i huvudet eftersom jag inte förstår något av det som sägs. Men det känns skönt att jag inte är ensam om att tycka såhär..

Nu till något roligt. Fick precis ett sms från en en vän, jag har saknat henne sjukligt mkt och jag tänker på henne nästan varje dag. Jag har varit dålig på att höra av mig och det har liksom varit tyst ett bra tag. Men när jag fick meddelandet sken jag upp som en sol. Tack vännen, du räddade min dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback