Hallå, hallå, jag vill bli omtyckt

Idag är en bra dag, humöret är på topp. Ska snart bege mig ner till stan och ge lite blod, efter det blir det lunchdejt med min killkompis sen ska vi även hänga lite i solen. Solterapi!
Jag har kommit på att jag hatar måndagar, ligger hemma och känner mig ynklig och har ångest. Tusen tankar snurrar i huvudet, men det sjuka är att mitt glada humör är tillbaka redan dagen efter.


Vissa dar är jag ledsen och nere
Såna dar vill jag inte längre va med
Allt är bra och det finns ingen orsak
Men det går, nej, det går bara inte att le

Jag låter den lilla sjunga
Den lilla sjunger nu

Hålla, hallå
Jag vill bli älskad
Hallå, hallå, hallå
Hallå, hallå
Jag vill bli omtyckt
Hallå, hallå, hallå

Är så trött på att vara patetisk
Vill va nöjd och glad för den jag är
Och de vänner jag verkligen känner
Men idag, nej, idag är det svårt att le







Caroline Af Ugglas - Hallå

Kommentarer
Postat av: Duygu

hellu!

HAHA hur står det till! Tror nog att du skrev något på min blogg men det hände något med bloggen så allt har försvunnit.hehe..

Snygg blogg! :D

Postat av: simone

sv: hallå going! ursäkta att jag svarar sent ibland, ligger efter lite ^^ Hur är söndagsmåendet? :)

2010-04-18 @ 16:05:10
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback