Förlåt

Då var det måndag igen och jag hatar verkligen måndagar. Vaknade med världens illamående och det har inte gått över än, har försökt sova bort skiten men det gick inge vidare. Ska snart åka ner till stan och hänga lite med min vän Krille, efter det ska jag åka och träna mina småtjejer. Sista träningen idag och på torsdag ska vi ha avslutning. Veckorna flyger verkligen iväg och om en månad flyttar jag :) Det är mycket som händer i mitt liv just nu.

Jag är vaken för sent, jag sover för länge 
och jag stör dig ibland i din sömn
Jag får dig att ligga vaken om natten
om jag inte sover med dig
Jag har värdelös smak
när det gäller att välja vilket TV-program vi ska se


Jag vet att jag är svår att leva med

Förlåt, förlåt, förlåt
för allt jag gjort, eller borde ha gjort
Förlåt, förlåt, förlåt
för allt jag sagt, eller kommer att säga
Förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback