One last time.

Idag har jag träffat Bv, Linda och hennes otroligt söta son William. Lunchade och tillbringade ett x antal timmar på stan. Mycket trevligt!
Kvällen har jag tillbringat framför datorn och försökt klura ut vad jag ska skriva på den där förbannade hemtentan, det går (inte) bra nu. Imorgon måste jag iaf skriva ca 4 sidor eftersom tentan ska lämnas in klockan 00:00, så det blir inget party för mig imorgon iaf. Plus att jag ska upp tidigt på lördag, då bär det av till B-fors och pynta morfars grav samt att tända ett ljus. Sen måste jag ju givetvis tända ett ljus på gammelmormor "Tantas" grav. Efter det mina vänner blir det fest, ovanligt? Nej ;)


Just nu längtar jag tills vi får börja skriva c-uppsatsen, då tror jag faktiskt att jag tar mitt pick och pack och flyttar hem ett tag.. Så får det nog bli!



"- Ja men det kunde man ju ge sig fan på"








Du kan dränka dig i minnen
eller litervis med vin
du kan sjunka ner i sörjan och vända dygn
men allt är gjort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback