Somewhere only we know..

Ibland skulle jag bara vilja åka bort, typ försvinna för ett tag. Den här veckan har varit riktigt tung, har funderat en hel del och jag vet verkligen inte vad jag ska göra eller säga. Vågar inte ta diskussionen, massa känslor. Skulle gärna vilja byta liv med någon. Det är mycket nu. En blogg är till för att man ska kunna skriva av sig ibland, och det är precis det jag gör just nu. Punkt slut :P

november kommer bli en bra månad, känner det på mig...


Den här veckan: 
Svek
Tårar
Skratt
En konstig känsla i magen.
Relationsprat.
Säga upp kontakten via sms. Barnsligt!
Besvikelse och motgångar men ändå lite lycklig.

Kommentarer
Postat av: Ananas

Kom till mig vettja :) Linus har bakat kladdmuffins och vill gärna busa med dig ;)

Postat av: Ananas

Vi kan höras nästa vecka. Måndag och tisdag är vi inte hemma på förmiddagen iaf. Men vi kan höras. Du är välkommen. Kram

2009-10-28 @ 22:38:03
URL: http://ananas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback