Jag skiter i vilket och går alltid hem först..

Vaknade upp och märkte att jag hade vaknat på fel sida, ja fy satan vad förbannad jag var när jag vaknade.. Men efter att ha kollat på mobilen så gick det över ganska snabbt :)

Snart bär det av till jobbet, har bakat 2 äppelpajer till mina gamlingar .. Efter jobbet måste jag skynda mig hem och göra mig iordning för att möta upp lite folk på stan :) Var ju t.o.m jag som fick bestämma vad vi skulle göra idag, så jag bestämde helt enkelt att vi skulle ta en öl på stan. Vad som händer senare, återstår att se.
Innan jag drar iväg till stan får det bli lite förfest med Bosse aka. Uffa.

 UFFA!





Man får faktiskt vara lite ego ibland :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahha Ta med bosse på krogen oxå stackars alkisen kan ju inte vara hemma själv...

2009-07-24 @ 17:38:03
Postat av: Sandra

Fin du var på korten! :)

Postat av: Anonym

Tack så mkt Sandra :)

2009-07-26 @ 19:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback