It's a heartache

Vaknade vid fem-tiden imorse och märkte att jag hade en sprängande huvudvärk, försökte somna om men det var helt omöjligt. Vid halv sex var det bara att gå upp och göra sig iordning för att dra till jobbet. Huvudvärken höll i sig ta mig fasen hela dagen och iprenen hjälpte inte...
Så min dag idag har varit riktigt pissig rent ut sagt.. Försöker hålla humöret uppe, men ibland är det lättare sagt än gjort :P

Kommer även ha min mobil avstängd i några dagar, så om det är något livsviktigt så får ni skriva en rad på internet.. Jag behöver nämligen koppla av, eftersom kroppen börjar säga ifrån.






Men snart är jag med i matchen igen..








It's a heartache.
Hits you when you're down





Kommentarer
Postat av: Sebastian

Hang in there Gumman, Är här om det är något :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback