To be yourself is all that you can do

3 jobbdagar kvar :)  Imorgon är jag dock ledig och då ska på en lunchdejt med en underbar person (Pappsen).

Har så mycket roligt att berätta, tyvärr kan man ju inte skriva vad som helst i en blogg :P
Den här helgen kommer iaf bestå av massa jobb och på söndag kväll drar jag direkt till Säffle. Semester, me like!
Var ute på en riktig långpromenad förut och kom då fram till att jag ska återuppta kontakten med en person, det var ett tag sen vi sågs och jag tror det kan bli bra :)

I'm never going back. I'm not the girl I used to be.








Det här med att göra fula miner är liksom min grej, eftersom jag aldrig blir bra på bild. Men jag är tydligen inte den enda som kan fula mig, Simon lyckas också göra något snyggt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback