So easy to just walk away

Idag har jag hunnit med att ligga ute i solen, jädrar vad varmt det var här ute på gräsmattan. Om jag hade legat på en strand hade jag nog klarat av att ligga längre än en timme :p Rastlös har jag alltid varit  och jag kommer alltid vara det också.
Har tillbringat min eftermiddag framför datorn, kikat på några nya csi-avsnitt, har även försökt att få tag på ett "kompendium". Trodde det skulle vara busenkelt, men det verkar som alla är lika slarviga som jag. När jag spelade i Kila så samlade en pappa in alla tidningsartiklar som handlade om våra matcher, därefter gjorde han ett fint "kompendium".  Det är alltid kul att läsa om sig själv, men jag får försöka vända upp och ner på lägenheten någon dag för att se om jag kan hitta det. Det är nog lättare sagt än gjort. Just nu råder det kaos i min lägenhet, har tvättat massa kläder, men har inte haft någon ork att lägga in det i garderoben än. Haha och garderoben ska vi inte ens prata om.

Annars har det inte hänt så mycket roligt i mitt liv, det är dock satans jobbigt och ha ett hjärta som lever sitt eget liv. Men så kommer det ju alltid vara, inget att hänga läpp för, utan jag fortsätter att göra det som jag är bra på:  Skratta och alltid vara glad.


Satans lätt att bara vända ryggen till och låtsas som ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback