Tårar!

Ja herregud, dessa tårar. Men nu är det bara glädjetårar som rinner. Det har verkligen varit min dag idag, folk har sagt väldigt fina saker till mig. Idag hade vi simhopp i skolan och jag var lite skeptisk i början, men jag har alltid tyckt om att simma och dyka. Morgonen kunde dock ha startat bättre, vaknade med världens nästäppa och jag kände mig allmänt hängig. Men fy farao vad kul det var med simhopp, efter lektionen sa R att han tyckte det var en fröjd att se mig i vattnet och att jag hade "det" när det gällde simning o.s.v.

Förut skrev en klasskompis ngt väldigt fint också, han tyckte att jag var en riktig klippa och att jag alltid ställer upp om det är ngt som behövs fixas. Sen skrev han även att jag aldrig gnäller och att jag helt enkelt är en hjälpsam person. Tack J.K, jag blev fruktansvärd rörd och jag tar åt mig..


Imorgon ska jag klippa och slinga håret, välbehövligt! På lördag tror jag Evelina kommer och det ser jag framemot, saknar både henne och Madhvi.. Dessa 2 damer har lämnat ett stort tomrum efter sig.
Madhvi, this is for you ;)

You're way too beautiful girl
That's why it'll never work
You'll have me suicidal, suicidal
When you say it's over
Damn all these beautiful girls
They only wanna do your dirt
They'll have you suicidal, suicidal
When they say it's over

See it started at the park
Used to chill at the dark
Oh when you took my heart
That's when we fell apart
Coz we both thought
That love lasts forever (lasts forever)
They say we're too young
To get ourselves sprung
Oh we didn't care
We made it very clear
And they also said
That we couldn't last together (last together)




2 underbara vänner som alltid ställer upp.
Bv, finns också alltid där och hon känner mig bäst :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du ÄR bra på alla sätt och vis:)

Postat av: Madz

Faaan Linda vad jag saknar dig nu!!! såå sjukt gullig du e som dedikerar en låt till mig! e tårögd o hjärtat bultar såå damn hårt för att jag verkligen betyder något för dig...!!

2009-09-25 @ 18:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback