Borrelia nästa, or what?

Ja i den här bloggen har det varit tyst ett tag, har inte haft någon ork att skriva. Men nu gör jag ett tappert försök. I helgen åkte jag iväg på en liten "mini" semester med min käre far, och hela lördag förmiddag kämpade vi med att få upp båten. Fy farao vad det var jobbigt, pappa svor och jag höll på att frysa ihjäl eftersom jag fick stå i vattnet.  Efter många om och men fick vi tillslut upp båtjäveln och pappa upptäcker då att en sak under båten har gått sönder. Ja herregud. Lämnade pappa för att bege mig ut på lite skogsterapi, plockade en hel kasse med kantareller. Kände mig som en helt ny människa  och kom fram till att det inte fanns några nackdelar med att vara ute i skogen.. Men med min vanliga otur så lyckas jag naturligvtis bli biten av ett litet odjur, idag hittade jag nämligen en fästing i knävecket. Så nu gäller det att hålla koll på bettet så det inte blir rött. :)

Vid nio-tiden var jag hemma i Karlstad och mina vänner ville att jag skulle följa med ut, egentligen var jag alldeles för trött men valde att haka på. Nu i efterhand ångrar jag mig inte ;)

Andra saker som har hänt är att Madhvi har åkt till Indien, hon drog i fredags. Så i onsdags var jag där och sa hejdå. Vet verkligen inte vad felet är, men jag kan inte säga hejdå till någon utan att börja gråta. Men det är bara ett bevis på att jag bryr mig och tycker om dessa personer. Vissa verkar tolka det helt fel.


Det går bra nu!


"- Tjenna Kexet, vad gör du?

"- Hej, jag ligger här i sängen och smular"


Kommentarer
Postat av: Anonym

Naww gullig du ee du vet att jag saknar dig med o vad trevligt det var o snacka med dig på msn idag:D

2009-09-17 @ 20:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback